დღეს ციფრულ სამყაროში ძალიან ბევრი შესაძლებლობა გვაქვს, 27 ივნისს, ტექნო პარკში ციფრული მარკეტინგის ესპანელი გურუ – Daniel Marote კი სწორედ იმ პრაქტიკებზე ისაუბრებს, რა მუშაობს და რა არა ციფრულ მარკეტინგში.

საინტერესო იქნება, როგორ შეიძლება საერთაშორისო გამოცდილება, მოვარგოთ ქართულ რეალობას?!

ღონისძიების პირველი ნახევარი დაეთმობა თეორიულ ნაწილს, ხოლოდ მეორე ნახევარი იქნება ვორქშოპი, ასევე იქნება კითხვა-პასუხის რეჟიმი სრული ვორქშოპის მიმდინარეობისას.

ვორქშოპები ჩატარდება შემდეგ თემებზე:

  • “The Biggest enemy for clients is business spam messages”
  • “92% of Brands will spam users this year”
  • “People don’t like You to sell them, they want to buy”

ასევე განხილული იქნება ისეთი თემები, როგორებიცაა: 

  • მომხმარებლისთვის ყველაზე დიდი მტერი არის სპამ შეტყობინებები (რა ტექნოლოგიური ინსტრუმენტები გამოვიყენოთ, იმისთვის, რომ არ შევაწუხოთ მომხმარებელი?!)
  • როგორ გავხადოთ კონტენტი საინტერესო?
  • მომხმარებლებს არ უყვართ, როდესაც თქვენ ყიდით მათზე პროდუქციას, მათ უყვართ, როდესაც თავად ყიდულობენ.
  • ციფრული ტრანსფორმაცია არ არის მხოლოდ ტექნოლოგიების აქტიური გამოყენება, ეს არის ახალი ბიზნეს მოდელი მომხმარებელსა და კომპანიას შორის

ღონისძიების ორგანიზატორია International Business Forum, ხოლო სპონსორები და პარტნიორი კომპანიები არიან: IMEDI.FM, KING GORGASALI HOTEL, Entrepreneur, MY.GE, Port:80, SEU development.

ბილეთების შესაძენად გადადით ბმულზე – https://ibf.ge/register/16

 

წინა სტატიაკონკურსი IoT (Internet of Things) გადაწყვეტილების შესამუშავებლად
შემდეგი სტატიაყველაზე დიდი ფიტნეს პორტალი საქართველოში

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი