კომპიუტერული თამაშების საკითხებისადმი მიძღვნილი ღონისძიება

25 აგვისტოს BTU-ში (#208 ოთახი) კომპიუტერული თამაშების საკითხებისადმი მიძღვნილი ღონისძიება GDEVI-ის  ჩატარდება, სადაც განხილული იქნება შემდეგი სამი თემა:

თამაშების ძრავები – გიორგი აბელაშვილი
როგორ და რატომ მზადდება ძრავები? რა არის საჭირო საკუთარი თამაშის ფრეიმვორკის ნულიდან აწყობისთვის?

Raycast Rendering – ნიკა ოთიაშვილი
როგორ ხდება 3D გამოსახულების ასახვა მონიტორზე “რეიქასთინგით”? როგორ იყენებდა ამ მეთოდს Wolfenstein3D და Doom რომ სწრაფად დაეხატათ თამაშის ყოველი კადრი, ისეთ დროს, როდესაც კომერციული ვიდეობარათები ჯერ არ არსებობდა.

გაერთიანებული კრედიტების სისტემა – ლევან ილაშვილი
ახალი სისტემა, რომელიც თამაშებში in-app ტრანზაქციების პრობლემას მოაგვარებს დეველოპერებისთვის.

დაკვირვებადი სამყარო 93 მილიარდი სინათლის წელია, მაგრამ რა არის მის მიღმა? აი, რა არ შეგვიძლია დავინახოთ…

ხელოვნური ინტელექტი ახალ მიდგომებთან კომბინაციაში წამლების შექმნას ორჯერ დააჩქარებს — Reuters

Google-ის აქციები 8%-ით გაიზარდა მას შემდეგ, რაც საძიებო გიგანტმა ანტიმონოპოლიურ საქმეში უმძიმესი სასჯელი აიცილა თავიდან

Anthropic ახლა $183 მილიარდი ღირს. კომპანიის შეფასება ექვს თვეში სამჯერ გაიზარდა

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *