25 აგვისტოს BTU-ში (#208 ოთახი) კომპიუტერული თამაშების საკითხებისადმი მიძღვნილი ღონისძიება GDEVI-ის  ჩატარდება, სადაც განხილული იქნება შემდეგი სამი თემა:

თამაშების ძრავები – გიორგი აბელაშვილი
როგორ და რატომ მზადდება ძრავები? რა არის საჭირო საკუთარი თამაშის ფრეიმვორკის ნულიდან აწყობისთვის?

Raycast Rendering – ნიკა ოთიაშვილი
როგორ ხდება 3D გამოსახულების ასახვა მონიტორზე “რეიქასთინგით”? როგორ იყენებდა ამ მეთოდს Wolfenstein3D და Doom რომ სწრაფად დაეხატათ თამაშის ყოველი კადრი, ისეთ დროს, როდესაც კომერციული ვიდეობარათები ჯერ არ არსებობდა.

გაერთიანებული კრედიტების სისტემა – ლევან ილაშვილი
ახალი სისტემა, რომელიც თამაშებში in-app ტრანზაქციების პრობლემას მოაგვარებს დეველოპერებისთვის.

პასუხის გაცემა

Please enter your comment!
Please enter your name here