Facebook-ის ინფორმაციით, Soapbox-ი, Back Then-ი და Waste-Ed-ი დაიბლოკა. ამ სამი არხის დაბლოკვის მიზეზი კრემლის ფინანსებია. როგორც, CNN-ის რეპორტაჟის მიხედვით გაირკვა,  კრემლი ამ არხებზე პროპაგანდისტული ვიდეობის გადაღებას აფინანსებს.
როგორც რეპორტაჟში ჩანს, დაბლოკილი გვერდები გერმანულ კომპანია Maffick Media-ს ეკუთვნის, კომპანიის 51%-ის მფლობელი კი რუსული არხი RT-ია. 

პასუხის გაცემა

Please enter your comment!
Please enter your name here