Facebook-მა განაახლა ის საზომები, რომლითაც ის რეკლამის ეფექტურობას ზომავდა. როგორც პლატფორმა აცხადებს, იქნება უფრო დეტალიზებული მიდგომა, რაც მეტ სიზუსტეს და ეფექტურ გამოთვლებს უზრუნველყოფს.

შეგახსენებთ, რომ რეკლამირება სოციალური ქსელი Facebook-ის ერთ-ერთი ყველაზე ფართო და დიდი ფინანსების მომტანი მიმართულებაა. სწორედ რეკლამირების და სწორი მენეჯმენტის წყალობით ხდება დღეს პროდუქტის ზუსტად იმ აუდიტორიამდე მიტანა, რომელიც ბიზნესის შესაძლო მომხმარებელი შეიძლება იყოს. 

პასუხის გაცემა

Please enter your comment!
Please enter your name here