Facebook-მა განაახლა ის საზომები, რომლითაც ის რეკლამის ეფექტურობას ზომავდა. როგორც პლატფორმა აცხადებს, იქნება უფრო დეტალიზებული მიდგომა, რაც მეტ სიზუსტეს და ეფექტურ გამოთვლებს უზრუნველყოფს.

შეგახსენებთ, რომ რეკლამირება სოციალური ქსელი Facebook-ის ერთ-ერთი ყველაზე ფართო და დიდი ფინანსების მომტანი მიმართულებაა. სწორედ რეკლამირების და სწორი მენეჯმენტის წყალობით ხდება დღეს პროდუქტის ზუსტად იმ აუდიტორიამდე მიტანა, რომელიც ბიზნესის შესაძლო მომხმარებელი შეიძლება იყოს. 

წინა სტატიაშექმნა პირველი “უსქესო ხმა”
შემდეგი სტატიატელეგრამს სამი მილიონი ახალი მომხმარებელი ჰყავს

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი