Instagram-ზე რეკლამის ხანგრძლივობა გაიზარდა. უფრო კონკრეტულად კი, 60 წამამდე გაიზარდა Instagram-ის “Stories“-ში რეკლამის ხანგრძლივობა. აქამდე, Stories-ში ვიდეოს მაქსიმალური ხანგრძლივობა 15 წამი იყო, ახლა კი ინსტაგრამმა დრო 1 წუთამზე აწია. როგორც ჩანს, სოციალური მედია განსაკუთრებულად ზრუნავს დამკვეთთა ინტერესებზე. 

წინა სტატიამსოფლიო ვებს (World Wide Web) 30 წელი შეუსრულდა
შემდეგი სტატიასახალისო ღონისძიება PowerPoint Karaoke სტარტაპერებისთვის

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი