Facebook-ი რეკლამის განმთავსებლებს აღარ მისცემს უფლებას, რომ მათ ე.წ ტარგეტირება გენდერის, ასაკის და წარმომავლობის მიხედვით გააკეთონ.როგორც  სოციალური მედია პლატფორმის წარმომადგენლები ამბობენ, ეს მათი სამომავლო ცვლილებების ერთი ნაწილია. აღნიშნული ცვლილების მიზეზი კი დისკრიმინაციის აღმოფხვრაა.როგორც Facebook ამბობს, ისინი ანტი-დისკრიმინაციული კანონის მიხედვით მოქმედებენ. რეკლამის განმთავსებლების მხრიდან კი, აღნიშნულ სამომავლო ცვლილებას დიდი უკმაყოფილება მოყვა. 

წინა სტატიაTelegram-ს ახალი ფუნქცია აქვს
შემდეგი სტატიასილქნეტმა 200 მლნ აშშ დოლარის 5-წლიანი არაუზრუნველყოფილი ევროობლიგაციები გამოუშვა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი