Facebook ცალკე პლატფორმას ქმნის რეკლამის გამჭვირვალობისთვის

Facebook-მა ახალი, გამჭირვალე პლატფორმა შექმნა. პლატფორმის მიზანია მომხმარებლებმა შეძლონ გარკვევა, თუ რეკლამის განმტავსებლებმა რა სახის რეკლამა განათავსეს, რა თანხა დაიხარჯა ამ ყველაფერში და რამდენად შესაბამისობაშია ეს რეკლამები Facebook-ის community standarts-თან. 
ზოგადად, სიახლეებია Facebook-ის რეკლამების განთავსების პროცეს ცვლის, მაგალითად, პოლიტიკური შინაარსის რეკლამებს სპეციალურ იარლიყს დაურთავს თან და გამჭვირვალე გახდება ყველა დეტალი პოლიტიკურ რეკლამებთან დაკავშირებით. 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *