Facebook ცალკე პლატფორმას ქმნის რეკლამის გამჭვირვალობისთვის

Facebook-მა ახალი, გამჭირვალე პლატფორმა შექმნა. პლატფორმის მიზანია მომხმარებლებმა შეძლონ გარკვევა, თუ რეკლამის განმტავსებლებმა რა სახის რეკლამა განათავსეს, რა თანხა დაიხარჯა ამ ყველაფერში და რამდენად შესაბამისობაშია ეს რეკლამები Facebook-ის community standarts-თან. 
ზოგადად, სიახლეებია Facebook-ის რეკლამების განთავსების პროცეს ცვლის, მაგალითად, პოლიტიკური შინაარსის რეკლამებს სპეციალურ იარლიყს დაურთავს თან და გამჭვირვალე გახდება ყველა დეტალი პოლიტიკურ რეკლამებთან დაკავშირებით. 

Apple Watch-ის განახლებული ხაზი: ძილის გაუმჯობესებული ტრეკინგი, არტერიული წნევის სენსორი და სწრაფი დატენვა

AirPods Pro 3

iPhone 17

უმსხვილესი ტექნოლოგიური კომპანიების ხელმძღვანელები ტრამპს თეთრ სახლში გამართულ ვახშამზე შეხვდნენ

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *