Facebook-მა ახალი, გამჭირვალე პლატფორმა შექმნა. პლატფორმის მიზანია მომხმარებლებმა შეძლონ გარკვევა, თუ რეკლამის განმტავსებლებმა რა სახის რეკლამა განათავსეს, რა თანხა დაიხარჯა ამ ყველაფერში და რამდენად შესაბამისობაშია ეს რეკლამები Facebook-ის community standarts-თან. 
ზოგადად, სიახლეებია Facebook-ის რეკლამების განთავსების პროცეს ცვლის, მაგალითად, პოლიტიკური შინაარსის რეკლამებს სპეციალურ იარლიყს დაურთავს თან და გამჭვირვალე გახდება ყველა დეტალი პოლიტიკურ რეკლამებთან დაკავშირებით. 

პასუხის გაცემა

Please enter your comment!
Please enter your name here