Facebook-მა ახალი, გამჭირვალე პლატფორმა შექმნა. პლატფორმის მიზანია მომხმარებლებმა შეძლონ გარკვევა, თუ რეკლამის განმტავსებლებმა რა სახის რეკლამა განათავსეს, რა თანხა დაიხარჯა ამ ყველაფერში და რამდენად შესაბამისობაშია ეს რეკლამები Facebook-ის community standarts-თან. 
ზოგადად, სიახლეებია Facebook-ის რეკლამების განთავსების პროცეს ცვლის, მაგალითად, პოლიტიკური შინაარსის რეკლამებს სპეციალურ იარლიყს დაურთავს თან და გამჭვირვალე გახდება ყველა დეტალი პოლიტიკურ რეკლამებთან დაკავშირებით. 

წინა სტატიატრენინგი ,,Ebay & Etsy – საერთაშორისო ონლაინ პლატფორმები’’ ტექნოპარკში
შემდეგი სტატიაXiaomi-მ ახალი 100 ვატიანი დამტენი გამოუშვა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი