კომუნიკაციების ეროვნული კომისია l GNCC ახალ მონაცემებს აქვეყნებს. კომისიის ინფორმაციით, 2019 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით გაიზარდა: ტელეიმედი – 12%-იანი ზრდა, სტუდია მაესტრო – 51%-იანი ზრდა, ტვ პირველი – 52%-იანი ზრდა, ჯი-დი-ესი – 100%-იანი ზრდა, საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 39%-იანი ზრდა, სილქნეტი – 11%-იანი ზრდა, რუსთავი2 – 1%-იანი ზრდა, პალიტრა ტვ – 315%-იანი ზრდა;

წინა სტატიაირნერო TIP Summit Startup Competition-ის გამარჯვებულია
შემდეგი სტატიაროგორ გამოვჩნდეთ საქართველოს გემბლინგის შემოსავლიან ბაზარზე? წამყვანი ექსპერტები განიხილავენ რეალურ ქეისებს Georgia iGaming Affiliate Conference

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი