Twitter მომხმარებელთა მონაცემებით სარგებლობის მოდელს ცვლის და მომდევნო წლიდან, Twitter Ads API-ზე ეს ინფორმაცია ხელმისაწვდომი აღარ იქნება. 2020 წლიდან კი, Twitter სარეკლამო პლატფორმიდან მომხმარებელთა მონაცემებს ამოიღებს – ამ ყველაფრის შესახებ ინფორმაციას The Wall Stree Journal ავრცელებს.

როგორც Twitter-ის პრეს-სამსახურში აცხადებენ, ეს მიმდინარე და დაგეგმილი ცვლილებები პარტნიორებისა და კლიენტების/მომხმარებლების შედეგებს მნიშვნელოვნად  გააუმჯობესებს

წინა სტატიანოკიას პირველი ანდროიდების ოფიციალური მხარდაჭერა ერთი წლით გახანგრძლივდა
შემდეგი სტატიაკიდევ ერთი სკანდალი Facebook-ის ირგვლივ

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი