22-23 აგვისტოს ონლაინ მარკეტინგის ტრენინგი ჩატარდა. ტრეინინგი ორგანიზებული იყო ბიზნეს აქსელერატორ სპარკისა და თბილისის მერიის ღამის ეკონომიკის განვითარების სამსახურის მიერ.

ტურიზმის, კვების ობიექტებისა და გასართობი ინდუსტრიის წარმომადგენლები ციფრული მედიის უახლეს ტექნოლოგიებს გაეცნენ – წერს სპარკი.

სპარკი თბილისის მერიის და ევროკავშირის ერთობლივი პროექტია. თბილისის ბიზნეს აქსელერატორი პროექტის „მერები ეკონომიკური ზრდისთვის“ ფარგლებში შეიქმნა და ბიზნესის განვითარების სპეციალურ უფასო პროგრამებს სთავაზობს იმ ბენეფიციარებს, რომლებსაც რეგისტრირებული საწარმოები აქვთ ან უკვე ფუნქციონირებენ თბილისში.

წინა სტატიაiPhone 11-ს კომპანია Apple 10 სექტემბერს წარადგენს
შემდეგი სტატიასაქართველოში 35% Samsung-ს, 13% კი Apple-ს იყენებს

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი