ტვიტერის თანადამფუძნებელისა და CEO ჯეკ დორსის განცხადებით, პლატფორმაზე პოლიტიკური რეკლამები აიკრძალება. შესაბამისად, სულ მალე Twitter-ზე მოსაწყენ და მომაბეზრებელ პოლიტიკურ რეკლამებს ვეღარ შეხვდებით.

როგორც კომპანიაში აცხადებენ, მათ სჯერათ, რომ პოლიტიკური მესიჯების ხელმისაწვდომობა გამომუშავებული უნდა იყოს და არა — ნაყიდი, რადგან ხშირად საზოგადოებამდე პოლიტიკური მესიჯები ძალით მიდის, ხოლო ადამიანების მიერ მიღებული პოლიტიკური გადაწვეტილებები, თუნდაც არჩევნებზე, ფულით არ უნდა იყოს კომპრომისირებული.

წინა სტატიაGlobal Finance-მ თიბისი საუკეთესო მობაილბანკად აღიარა
შემდეგი სტატიაMicrosoft-მა ხელოვნური ინტელექტის კომპანიაში $1 მილიარდი ჩადო

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი