კორეულმა პროექტმა უფრო მეტი მაყურებელი მიიზიდა ვიდრე The Witcher-მა და Stranger Things-მა.
Netflix-მა გამოაცხადა, რომ Squid Game-ს უყურებდა 111 მილიონზე მეტი მაყურებელი ერთ თვეში, რაც ყველაზე წარმატებული პროექტია. წინა ლიდერმა, ბრიჯრტონმა, იმავე პერიოდში მიაღწია 82 მილიონს, ხოლო The Witcher-ს, მაგალითად, ჰყავდა დაახლოებით 76 მილიონი მაყურებელი.
ოფიციალურად, მეორე სეზონის განვითარება ჯერ არ გამოცხადებულა, მაგრამ ერთ-ერთ ინტერვიუში სერიალის რეჟისორმა გაუზიარა თავისი მოსაზრებები შესაძლო გაგრძელებაზე.
Squid Game-ის პირველი სეზონის სიუჟეტის მიხედვით, რამდენიმე ასეული ადამიანი, რომლებიც რთულ ცხოვრებისეულ სიტუაციაში აღმოჩნდებიან, მიიღებენ მოწვევას, რომ მიიღონ მონაწილეობა დიდ თამაშში უზარმაზარი ფულადი პრიზით. ისინი ყოველდღე ელოდებიან საბავშვო თამაშებს, რომლებიც გადარჩენის ნამდვილ ბრძოლაში გადაიზრდება, სადაც დამარცხებულები იხოცებიან.
უყურეთ უკვე ამ სერიალს?