Zoom-მა გამოაცხადა მომხმარებელთა მხარდაჭერის გაფართოება Video Engagement Center.-ის საშუალებით ინსტრუმენტი აერთიანებს ყველა ასპექტს, რომელიც ეხება მომხმარებელთა მომსახურებას.
კომპანია გვპირდება, რომ ინსტრუმენტი მოსახერხებელი იქნება როგორც ოპერატორებისთვის, ასევე მენეჯერებისთვის და კლიენტებს შეეძლებათ უშუალოდ დაუკავშირონ საკონტაქტო ცენტრი მათ მიმდინარე სამუშაო პროცესებში. გაშვებისას მას ექნება 100-ზე მეტი ფუნქცია ყველა მონაწილისთვის, მათ შორის ოპერატორებისთვის, ზედამხედველებისთვის და ადმინისტრატორებისთვის. Zoom ასევე გეგმავს ჰაბის განახლებას CRM ინსტრუმენტების უფრო ღრმა მხარდაჭერისთვის.
Zoom საკონტაქტო ცენტრი პირველად აშშ-სა და კანადაში ამოქმედდება და სხვა ბაზრებზე ამ წლის ბოლოს გავა.
„წარსულში საკონტაქტო ცენტრის ინფრასტრუქტურა რთულად გასაშლელი იყო, ძვირი ჯდებოდა ფუნქციონირება და შრომატევადი იყო განახლება. Zoom-ის საკონტაქტო ცენტრი საგულდაგულოდ არის შექმნილი, რათა დააკმაყოფილოს თანამედროვე აგენტისა და საბოლოო მომხმარებლის მოთხოვნილებები, რომლებსაც ესაჭიროებათ პერსონალიზებული, ციფრული და ეფექტური ინსტრუმენტი“, – განაცხადა Zoom-მა.