შეერთებულ შტატებში iOS-ის მომხმარებელთა 25%-მა დეველოპერებს საშუალება მისცა თვალყური ადევნონ აპს-შიდა აქტივობას შესაბამისი რეკლამის ჩვენების მიზნით, Adjust-ის კვლევის მიხედვით. 2021 წლის მაისში ეს მაჩვენებელი 16% იყო.
ყველაზე ხშირად, მომხმარებლები თანხმდებიან თამაშებში თვალყურის დევნებაზე. ზოგიერთ შემთხვევაში თვალთვალის თანხმობის ოდენობა 75%-ს აღწევს.
Adjust აღნიშნავს, რომ მეტრიკა მნიშვნელოვნად განსხვავდება აპებში, მაგრამ iOS მოწყობილობების მფლობელები ხედავენ პერსონალიზებული რეკლამის მიღების „ფასს“.