ანალიტიკური ფირმა StatCounter-ის თანახმად, Chromium-ზე დაფუძნებულმა Microsoft Edge-მა გადააჭარბა სამაგიდო ბრაუზერების ბაზრის 10%-ს 2022 წლის აპრილში. ეს ნიშნავს, რომ Edge გახდა მეორე ყველაზე პოპულარული სამაგიდო ბრაუზერი მხოლოდ Google Chrome-ის შემდეგ, რომელიც აგრძელებს ბაზარზე დომინირებას.
2022 წლის აპრილის სტატისტიკა:
- Google Chrome – 66.64%
- Microsoft Edge – 10.07%
- Safari – 9.61%
- Firefox – 7.86%
- Opera – 2.43%
- Internet Explorer – 0.97%
აღსანიშნავია, რომ გასული წლის განმავლობაში Microsoft Edge-ის ბაზრის წილი დაახლოებით 2%-ით გაიზარდა. მოსალოდნელია, რომ Internet Explorer 11-ის ეტაპობრივი გაუქმება Edge-ს საშუალებას მისცემს კიდევ უფრო მეტი მომხმარებელი მიიღოს.
საქმეები განსხვავებულია მობილური ბრაუზერის ბაზარზე. StatCounter-ის მიხედვით, Microsoft Edge არ არის ამ ბაზრის ყველაზე პოპულარულ ბრაუზერების ხუთეულში. ფაქტია, რომ მაიკროსოფტს არ აქვს საკუთარი მობილური ოპერაციული სისტემა, ამიტომ ბაზარი რეალურად იყოფა Google-სა და Apple-ს შორის.
სტატისტიკა მობილური ბაზრის შესახებ 2022 წლის აპრილისთვის:
- Google Chrome – 62.87%
- Safari – 25,35%
- Samsung Internet – 4.7%
- Opera – 1.83%
- UC Browser – 1.36%
შემაჯამებელი სტატისტიკა ვებ ბრაუზერის ბაზარზე (დესკტოპი + სმარტფონები):
- Google Chrome – 64.36%
- Safari – 19.13%
- Microsoft Edge – 4.07%
- Firefox – 3.41%
- სამსინგი ინტერნეტი – 2.84%
- ოპერა – 2.07%