Adobe-მ დაიწყო Photoshop-ის უფასო ვებ ვერსიის ტესტირება და აპირებს სერვისის გახსნას ყველასთვის.
კომპანია ამ ვერსიას „ფრიმიუმს“ უწოდებს და ამჟამად მას კანადაში ამოწმებს. ასე რომ, Adobe-ს სურს, რომ უფრო მეტმა ადამიანმა სცადონ პროდუქტი.
ჩვენ გვსურს გავხადოთ [Photoshop] უფრო ხელმისაწვდომი და უფრო მარტივი გავხადოთ უფრო მეტი ადამიანი, რათა სცადონ საკუთარი თავი.
მარია იპი, Adobe ციფრული გამოსახულების VP
გამოშვებისას იგეგმება ზოგიერთი ფუნქციის ამოღება – რომელი არ არის მითითებული. ისინი ხელმისაწვდომი იქნება მხოლოდ ფასიანი აბონენტებისთვის.
პროგრამის ვებ ვერსია გასული წლის ოქტომბრიდან მუშაობს. ამჟამად მხოლოდ ფასიანი Creative Cloud აბონენტებისთვის.