დაბლოკვის ეკრანი iOS 16-ში ძალიან შეიცვალა. ახლა ის მხარს უჭერს ვიჯეტებს და არის კონფიგურირებადი.

მაგრამ ჩვენ ასევე გვემუქრება ამ ეკრანზე რეკლამის გამოჩენა. TechCrunch-ის თანახმად, Glance, რომელიც აწარმოებს მორგებულ კონტენტს დაბლოკილი ეკრანებისთვის, უკვე აწარმოებს მოლაპარაკებებს ამერიკულ ოპერატორებთან და გეგმავს გამოუშვას შეერთებულ შტატებში შერჩეულ Android სმარტფონებზე მომდევნო ორი თვის განმავლობაში.

კომპანია ამბობს, რომ მისი პროგრამული უზრუნველყოფა ჩაშენებულია 400 მილიონზე მეტ ტელეფონში მთელს აზიაში. და Google არის ინვესტორი.

IOS 16-ში საწყისი ეკრანის ცვლილების იდეა არის ის, რომ „ფუნქციებით შეფუთული დაბლოკვის ეკრანი არის გზა, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი მოწყობილობის ნაკლებად გამოყენებაში“. Apple-ის პროგრამული უზრუნველყოფის ხელმძღვანელმა კრეიგ ფედერიგიმ მას უწოდა “თქვენი სმარტფონის სახე” და თქვა, რომ ფუნქციები, როგორიცაა Live Activities, შეუძლია გააადვილოს ინფორმაციის მიღება მოწყობილობის განბლოკვისა და “გაფანტულთა პაკეტში” ჩაძირვის გარეშე.

სხვა დეველოპერები მიჰყვებიან Glance-ის გზას და შეეცდებიან განათავსონ თავიანთი რეკლამები iOS 16-ის ვიჯეტებში: ღონისძიების ანონსები, ვიდეოები, მოვლენების აღწერის ეკრანის ანაბეჭდები და ა.შ. და ეს ყველაფერი იმიტომ, რომ როდესაც აიღებ iPhone-ს, პირველი, რასაც ხედავთ, არის მათი სარეკლამო შეთავაზებები.

პლატფორმები იპოვიან გზებს, რათა მეტი შინაარსი გადაიტანონ ჩაკეტილ ეკრანებზე, რათა თქვენი ყურადღება მიიპყრონ iPhone-ის განბლოკვამდეც კი.

წინა სტატიაBoston Dynamics, გაიწიე. შვეიცარიაში გააკეთეს Robo-bop ANYmal, რომელიც ნებისმიერ სიმაღლეს „იღებს“
შემდეგი სტატიაBloomberg: ექსტრემალური სპორტის Apple Watch-ს Pro დაერქმევა და Edition-ის ძვირადღირებულ ვერსიას ჩაანაცვლებს

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი