Apple-მა შეაჩერა რეკლამები, რომლებიც დაკავშირებულია აზარტულ თამაშებთან და „რამდენიმე სხვა კატეგორიასთან“ App Store-ის აპების გვერდებზე. ეს მოხდა დეველოპერებისა და მომხმარებლების აღშფოთების შემდეგ.
კომპანიას არ დაუკონკრეტებია რამდენ ხანს გაგრძელდება აკრძალვა ან იქნება თუ არა ცვლილებები App Store-ის წესებში. ასევე გაურკვეველია, რა რეკლამის სხვა კატეგორიებია შეჩერებული.
25 ოქტომბერს Apple-მა დაიწყო რეკლამების ჩვენება App Store-ის მთავარ გვერდზე და აპლიკაციის გვერდებზე, განყოფილებაში You May also Like. თითქმის მაშინვე, დეველოპერებმა დაიწყეს აზარტული თამაშების აპლიკაციების რეკლამის ჩვენება, რომლებიც რეკომენდებულია მათი აპლიკაციების ქვეშ.
აზარტული თამაშების აპლიკაციები, მათ შორის კაზინოები, რეკლამირებულია, როგორც დამოკიდებულების სამკურნალო აპები.
სხვა მაგალითებიც უცნაურად გამოიყურება. Apple Books აპის გვერდზე მომხმარებლებმა შენიშნეს რეკლამები ზრდასრულთა ვიდეო ჩეთისთვის. აპლიკაციის ქვეშ რეკლამირებული იყო გაცნობის სერვისი ურთიერთობების გასაუმჯობესებლად.
App Store-ის სარეკლამო პოლიტიკაში აზარტულ თამაშებთან, ალკოჰოლთან, გაცნობასთან, ფარმაცევტულ საშუალებებთან და ჯანდაცვასთან დაკავშირებული აპები ჩამოთვლილია, როგორც „შეზღუდული“. ეს ნიშნავს, რომ არსებობს სპეციალური წესები იმის შესახებ, თუ სად შეიძლება მათი ჩვენება.
მაგრამ „შეზღუდული“ Apple ნიშნავს სხვა ქვეყნების კანონებს, რომლებიც კრძალავს ან სხვაგვარად არეგულირებს ასეთი აპლიკაციების რეკლამების ჩვენებას.