Apple-მა გაიზიარა თავისი სერვისების წარმატება გასულ წელს. Apple-ის სერვისების უფროსმა ვიცე-პრეზიდენტმა, ედი კუიმ, თქვა, რომ 2022 წელი იყო „გადამწყვეტი წელი გასართობი ინდუსტრიისთვის“.
საერთო ჯამში, 900 მილიონმა ადამიანმა გამოიწერა Apple-ის ყველა სერვისი. სხვა სერვისების გამოწერები App Store-ის მეშვეობით “შეადგენს ამ რიცხვის მნიშვნელოვან ნაწილს”.
2022 წელს App Store-მა მოხსნა ტრაფიკის რეკორდი, სადაც 650 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ეძებს და ჩამოტვირთავს აპებს. 2008 წლიდან Apple-მა 320 მილიარდი დოლარი გადაიხადა განვითარებისთვის.
Apple Arcade კატალოგი 50 ახალი თამაშით შეივსო. ასევე გამოუშვა 300-ზე მეტი განახლება არსებული თამაშებისთვის. მოთამაშეთა რაოდენობამ 250 მილიონს მიაღწია.
გასული წელი მნიშვნელოვანი იყო Apple Music-ისთვის. ახლა სერვისს 100 მილიონზე მეტი ტრეკი აქვს. გარდა ამისა, 2022 წელს კომპანიამ გამოუშვა კარაოკეს ახალი რეჟიმი ვოკალის გამორთვის შესაძლებლობით და გააფორმა ხელშეკრულება Mercedes-Benz-თან მანქანებში სივრცითი აუდიო გამოშვების შესახებ.
2022 წელს მომხმარებლებმა შაზამის საშუალებით 40 მილიონზე მეტი სხვადასხვა სიმღერა იპოვეს. 1 მილიონზე მეტი მხატვარი Shazam-ის მეშვეობით პირველად აღმოაჩინეს.
Apple Fitness+-ს აქვს 3500-ზე მეტი ვარჯიში და მედიტაცია.
iCloud-ის მომხმარებელთა 95%-ს ჩართული აქვს ორფაქტორიანი ავთენტიფიკაცია.