App Store-ის ყოფილმა მოდერატორმა ნილ ლონგმა ისაუბრა იმაზე, თუ როგორ ექცევა Apple მობილური თამაშების შემქმნელებს და ზოგადად ინდუსტრიას.

ბოლო 15 წლის განმავლობაში კომპანიამ თითქმის არაფერი გააკეთა „შემთხვევით შექმნილ სათამაშო ეკოსისტემასთან დაკავშირებით“. წლების განმავლობაში ბევრი სუპერ პოპულარული თამაში გამოვიდა iPhone-სა და iPad-ზე, რომლებმაც შეცვალეს მობილური თამაშები: Triple Town Spry Fox, Angry Birds, Flight Control, Doodle Jump, Cut the Rope, Drop7, Jetpack Joyride, New Star Soccer და მრავალი სხვა. .

კუპერტინოელები ითხოვენ 30%-იან საკომისიოს ყოველ თამაშში შესყიდვაზე, ხოლო კონფიდენციალურობის ახალმა პოლიტიკამ სხვა აპლიკაციებში (არა) თვალყურის დევნებული აქტივობით მძიმე დარტყმა მიაყენა მობილური თამაშების ბიზნესს.

გარდა ამისა, Apple App Review-ის გუნდი სულ უფრო დატვირთული ხდებოდა, რადგან App Store იზრდებოდა, რაც მათ უფრო და უფრო ართულებდა ახალი თამაშების შემომავალი ნაკადის ზომიერებას. იგივე სიტუაციაა დღესაც. ნებისმიერ დეველოპერს შეეძლება დაადასტუროს, თუ როგორი „ჯოჯოხეთის“ გავლა მოუწია, რომ მისი თამაში რეცენზენტების მიერ დამტკიცებულიყო. ზოგიერთი პროგრამა მთლიანად ამოიღეს ახსნა-განმარტების გარეშე.

ამავდროულად, მოდერატორებს შეუძლიათ უსაფრთხოდ გამოტოვონ ათობით ყალბი თამაში, მაგალითად, Minecraft 2 2016 წელს, რომელმაც მოახერხა ტოპ ჩარტებში შეღწევაც კი. გასული წლის ბოლოს კი პოპულარული Vampire Survivors-ის შემქმნელი იძულებული გახდა გამოუშვა თავისი თამაში მობილურ მოწყობილობებზე App Store-ში კლონების სიმრავლის გამო. ცოტა ხნის წინ, ყალბი ChatGPT ასევე გამოჩნდა App Store-ში და სწრაფად დაიკავა ლიდერობა, სანამ ის გაყიდვიდან არ იქნა ამოღებული.

Apple-ს შეუძლია მილიარდების უმეტესი ნაწილი რეინვესტირება მოახდინოს მობილურ თამაშებში, რათა App Store გახდეს კარგი ადგილი თქვენი გემოვნების სახალისო, საინტერესო თამაშების მოსაძებნად. მაგრამ App Store დღეს არეულობაა, რომელიც ბოლო დროს გაუარესდა სარეკლამო სლოტების დამატებით ძებნაში, მთავარ გვერდზე და თავად პროდუქტის გვერდებზეც კი.

თამაშის დეველოპერები ამაოდ ეძებენ საკუთარ თამაშებს გაშვების დღეს, რაც მთავრდება სხვა უსარგებლო პროგრამების სიმრავლის ქვეშ.

ნილ ლონგი

თეთრი სახლის ბოლო მოხსენებაში ნათქვამია, რომ Apple-ისა და Google-ის აპლიკაციების მაღაზიის ამჟამინდელ პოლიტიკას აქვს პოტენციალი ზიანი მიაყენოს მომხმარებლებს ფასების გაზრდით და ინოვაციების შემცირებით. მან რეკომენდაცია გაუწია ტექნიკურ გიგანტებს, გახსნან თავიანთი ციფრული ვიტრინები გარე კონკურენტებისთვის და შესთავაზონ მომხმარებლებს სხვა გზები გადაიხადონ თამაშში არსებული შინაარსი.

შესაძლოა, როგორც კი App Store-ის უზარმაზარი მოგება რეალური საფრთხის ქვეშ აღმოჩნდება, კომპანია გადახედავს თავის პოლიტიკას და დაიწყებს სათამაშო ინდუსტრიისადმი უფრო პასუხისმგებლობით მოპყრობას.

წინა სტატიაექსპერტმა App Store-ში აღმოაჩინა ყალბი აპლიკაციები ორფაქტორიანი ავთენტიფიკაციისთვის. Apple-მა წაშალა ისინი სამი დღის განმავლობაში
შემდეგი სტატიაMicrosoft-მა Bing Image Creator გამოუშვა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი