Apple-მა შეწყვიტა iPad-ისა და Mac-ის ტექნიკური მხარდაჭერა რუსეთში.
ჩვენ გადავწყვიტეთ დაკავშირება ტექნიკურ მხარდაჭერასთან და დავაზუსტეთ ეს მომენტი. თანამშრომლებმა დაადასტურეს, რომ მათ ამჟამად არ აქვთ განყოფილებები, რომლებიც მუშაობენ ნებისმიერი მოდელის iPad-თან და Mac-თან დაკავშირებულ საკითხებზე.
ასევე ზარის დროს, iPad და Mac ოფციები გაქრა ხმოვანი მენიუდან. რჩება მხოლოდ iPhone, Apple Watch და ბილინგი.
სხვა საკითხებთან დაკავშირებით, კონსულტანტებს შეუძლიათ დახმარება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ინფორმაცია ავარიის მიზეზების შესახებ ხელმისაწვდომია ტექნიკური დახმარების ვებსაიტზე. ისინი გაუგზავნიან ბმულს პრობლემის მოსაგვარებლად Apple ID-სთან დაკავშირებულ ფოსტაზე.
აქ მთავრდება მათი უფლებამოსილება, სერვისი რჩება მხოლოდ iPhone-ით, Apple Watch-ით და აქსესუარებით.