Apple-მა ახალი თაობის iPad Pro-სთვის OLED ეკრანების შეკვეთები 20-30%-ით შეამცირა, იუწყება Aju Korea Daily.

კომპანიამ თავდაპირველად შეუკვეთა 10 მილიონი დისპლეი: 6 მილიონი LG-სგან და 4 მილიონი Samsung-ისგან. ახლა Apple-მა LG-ის შეკვეთა 3-4 მილიონ ეკრანამდე შეამცირა, სამსუნგთან ხელშეკრულება უცვლელი რჩება.

ანალიტიკოსები თვლიან, რომ შეკვეთების შემცირება გამოწვეულია Apple-ის მოლოდინების ცვლილებით მოწყობილობების გაყიდვებთან დაკავშირებით. უფრო მეტიც, კომპანია 13 დიუმიან მოდელზე მოთხოვნის შემცირებას ელის, რადგან მისთვის ყველა ეკრანი LG-ის მიერ უნდა იყოს წარმოებული. Samsung პასუხისმგებელია OLED დისპლეების წარმოებაზე 11 დიუმიანი ვერსიისთვის.

Apple-მა შესაძლოა გადახედა გაყიდვების პროგნოზს მომავალი ტაბლეტების მაღალი ფასის გამო. გავრცელებული ინფორმაციით, 11 დიუმიანი iPad Pro OLED ეკრანით 1500 დოლარი ეღირება, ხოლო 13 დიუმიანი 1800 დოლარი.

წინა სტატიაApple იქნება პირველი კომპანია, რომლისთვისაც TSMC აწარმოებს ჩიპებს 2 ნმ პროცესის ტექნოლოგიის გამოყენებით
შემდეგი სტატიაGoogle Bard გახდება Gemini

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი