სოც. ქსელის ისტორიაში მისი გაუმჯობესების ერთერთი მნიშვნელოვანი მოვლენა, ფეისბუქის მიერ 2015 წელს მოწონების (liks) ერთფეროვანი ღილაკის სხვადასხვა რეაქციის გამომხატველი სიმბოლოები ჩანაცვლება იყო კორონავირუსის თემასთან დაკავშირებით ფეისბუქი რეაქციის ახალი სიმბოლოს შექმნაზე მუშაობს ჯეინ მანჩენ ვონგის ინფორმაცია აღნიშნულის თაობაზე mashalle-სთან საუბარში ფეისბუქის წარმომადგენელმაც დაადასტურა.ახალი რეაქცია რომელიც მომხმარებელს სოციალური დისტანციის დაცვისა დასახლში დარჩენისკენ მოუწოდებს, შესაძლოა ამით კორონა ვირუსით ინფიცირებულთა მიმართ სოლიდარობის გამომხატველი სიმბოლო იყოს.
მთავარი ინტერნეტი