Stat of Unreal ღონისძიების ფარგლებში, Epic Games-მა წარმოადგინა თამაშების ძრავა Unreal Engine 5. მისი ანონსი 2020 წლის გაზაფხულზე შედგა, ჯერ არ გამოშვებული Sony PlayStation 5-ის შესაძლებლობების დემონსტრირების სახით.
EU5 მოიცავს გაუმჯობესებებს თამაშის დეველოპერებისთვის, მათ შორის გაზრდილი წარმადობისა და განახლებული მომხმარებლის ინტერფეისის ჩათვლით. თუმცა, ტექნოლოგიები, რომლებიც უზრუნველყოფენ უფრო ფოტორეალისტურ ვიზუალურ ეფექტებს, განსაკუთრებულ ინტერესს იწვევს.
Lumen არის სრულად დინამიური გადაწყვეტილება უფრო რეალისტური გლობალური განათებისთვის. Nanite გაძლევთ საშუალებას შექმნათ დიზაინი მდიდარი გეომეტრიული დეტალებით. UE5-ის ინსტრუმენტები აადვილებს თამაშების ღია სამყაროს ნაწილების შემუშავებას, რაც საშუალებას მოგცემთ იმუშაოთ მათ ცალკეულ ნაწილებზე, ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად. პოლონურმა სტუდია-დეველოპერმა დაადასტურა, რომ ისინი იყენებენ ამ გადაწყვეტას Witcher-ის შემდეგი სერიის შესაქმნელად.
ძრავას აქვს ახალი და გაუმჯობესებული ხელსაწყოები მოდელების, ანიმაციისა და ხმის შესაქმნელად, რომლებიც არ საჭიროებს მესამე მხარის რედაქტორების დახმარებას.
გასული წლის დეკემბრიდან UE5 გამოიყენება ონლაინ თამაშში Fortnite. იმავე თვეში გამოვიდა Matrix Awakens პროექტი, რომელიც აჩვენებს თამაშის ძრავის შესაძლებლობებს ღია სამყაროში.
Epic გამოუშვებს პროექტს Multiplayer shooter Lyra Starter Game-ისთვის, შექმნილი UE5-ზე. თამაში ჰგავს Unreal Tournament-ს, ის დეველოპერებს საშუალებას მისცემს ისწავლონ ძრავთან მუშაობა. Lyra იყენებს მოდულურ არქიტექტურას, პროექტი ადაპტირებულია კომპიუტერებისთვის, კონსოლებისთვის და მობილური მოწყობილობებისთვის.
კომპანიამ ასევე აჩვენა არათამაშური პროექტი The City Sample, რომელიც არის ქალაქის სცენა Matrix Awakens-დან. მასში წარმოდგენილია შენობები, აღჭურვილობა, ვირტუალური ქალაქის მოსახლეობა, ღია სამყაროს ცხოვრების დემონსტრირება.
ჯერ-ჯერობით UE5-ზე ბევრი თამაში არ არის დაანონსებული. ერთ-ერთი პირველი წარმოდგენილი პროექტი Black Myth: Wukong გამოვა არა უადრეს 2023 წლისა, ხოლო Witcher-ის ახალ ნაწილს ჯერ არ აქვს გამოსვლის თარიღი. თუმცა, ძრავის გამოშვება ქმნის პირობებს ახალი თამაშებისა და სპეცეფექტების გაჩენისთვის.
Epic-ის ტექნიკური დირექტორი კიმ ლიბერი ამბობს, რომ იქნება მეტი კროსოვერი პატფორმებს შორის UE5 ინსტრუმენტებით და თანამედროვე სათამაშო აპარატურით. Unreal Engine-ის წინა ვერსიები გამოიყენებოდა კინო და სატელევიზიო პროექტებში, როგორიცაა The Mandalorian.
ღონისძიების დასასრულს Crystal Dynamics-მა გამოაცხადა, რომ ისინი იწყებენ მუშაობას Tomb Raider სერიის ახალ თამაშზე UE5-ისთვის.
გუშინ Epic Games-მა გამოაცხადა RealityScaner მობილური აპი, რომელსაც შეუძლია ობიექტების სკანირება და მათი გარდაქმნა 3D მოდელებად, რომლებიც შეიძლება განთავსდეს Unreal Engine-ში და სხვა პლატფორმებში.