OpenAI-მ განაცხადა ChatGPT-ის Google Drive-თან, Gmail-თან, Outlook Teams-თან და სხვა სერვისებთან დაკავშირების შესაძლებლობის შესახებ, რეალურ დროში კონტექსტის მისაღებად და უფრო კონკრეტული პასუხების გასაცემად. კომპანიაში განმარტეს, რომ ჩატბოტი ახდენს მონაცემების სტრუქტურირებას და ვიზუალურ პრეზენტაციას დოკუმენტებიდან, მომხმარებლის დონეზე ორგანიზაციის ნებართვების დაცვით.

ქვემოთ მოცემულია მხარდაჭერილი სერვისების სია, რომლებიც ხელმისაწვდომია ChatGPT Deep Research-ში Plus, Pro, Team, Enterprise და Edu მომხმარებლებისთვის:

  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Teams
  • Microsoft SharePoint
  • Dropbox
  • Box
  • Google Drive
  • Gmail
  • Liner

ორგანიზაციების ადმინისტრატორებს შეეძლებათ შექმნან საკუთარი ChatGPT კონექტორები Model Context Protocol (MCP) პროტოკოლის გამოყენებით. საკუთარი კონექტორები ორგანიზაციებს საშუალებას მისცემს გამოიყენონ მონაცემები, რომლებიც ხელმისაწვდომია მათ სისტემებში და სხვა აპლიკაციებში ChatGPT-ში, წინასწარ შექმნილ კონექტორებთან ერთად.

ასევე, OpenAI-მ წარმოადგინა ფუნქცია სახელწოდებით „ჩაწერის რეჟიმი“ (record mode) ChatGPT Team-ის მომხმარებლებისთვის. ეს ფუნქცია შესაძლებელს გახდის შეხვედრების აუდიო ჩაწერას და ტრანსკრიპტების, შეჯამებების და სხვა ინფორმაციის მიღებას. ჩაწერის რეჟიმი ხელმისაწვდომია Plus, Pro, Enterprise და Edu მომხმარებლებისთვის.

ახალი ფუნქციები OpenAI-ის ძალისხმევის ნაწილი გახდა ხელოვნური ინტელექტის კორპორატიული კლიენტების ბაზრის დასაპყრობად. 2023 წელს კომპანიამ გამოუშვა ChatGPT Enterprise, რომლის კლიენტებს შორის არიან: Block, Canva, The Estée Lauder Companies და PwC. მომდევნო წელს გამოვიდა ChatGPT Team — ვარიანტი მცირე კომპანიებისთვის ან გუნდებისთვის.

2025 წლის თებერვლის მდგომარეობით, OpenAI-ის გადამხდელი მომხმარებლების რაოდენობა 2 მილიონიდან 3 მილიონამდე გაიზარდა.

წინა სტატიაSony-მ წარმოადგინა არკადული სათამაშო კონტროლერი Project Defiant PS-ისა და კომპიუტერისთვის

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი