Qualtrics – წარმატებული სტარტაპი, რომლებიც ბრენდებს რელიგიებად აქცევს

“აქციე ბრენდი რელიგიად” – ეს არის საკმაოდ წარმატებული და მაშტაბური სტარტაპის სლოგანი. სლოგანი, რომელიც ნამდვილად გამოხატავს კომპანიის მისიასა და ხედვას.

Qualtrics ბრენდებს ეხმარება გაძლიერებაში, კლიენტების მოძიებაში, სწორად პოზიციონირებაში, სამომხმარებლო სეგმენტაციაში და სხვ.

2012 წელს $70 მილიონით დაწყებული ბიზნესი დღემდე წინ მიიწევს და მწვერვალებს იპყრობს.

წინა სტატია“ტექნობასის” შემაჯამებელი შეხვედრა თბილისში
შემდეგი სტატიაSnapchat-ს ძაღლების სახის ამოცნობა შეუძლია

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი