Spotify უფრო მკაცრად გააკონტროლებს ad blocker-ებს

განახლებული მომსახურების პირობებში Spotify უფრო მკაცრად გააკონტროლებს რეკლამების ბლოკირებას. როგორც TechCrunch-ი წერს, ad blockers-ის გამოყენება მომხმარებელების მხრიდან აკრძალულია, შესაბამისად პლატფორმა მიიღებს ყველა ზომას, რომ არალეგალური ხასიათის აქტივობები აიკრძალოს და გაკონტროლდეს. 
როგორც ირკვევა, ახალი სამომხმარებლო პირობების ფარგლებში, ყველა მომხმარებელი, რომელიც Ad Blockers გამოიყენებს, ან ნებისმიერ მსგავსი ტიპის არალეგალურ იარაღს პლატფორმის წინააღმდეგ, დაიბლოკება, ან ანგარიში შეუჩერდება. 

რამდენად დიდი შეიძლება იყოს შავი ხვრელი?

ტრამპი ტარიფებით იმუქრება მას შემდეგ, რაც ევროკავშირმა Google-ს 2.95 მილიარდი ევრო დააკისრა

Samsung-ის One UI 8-ის გამოშვების განრიგი, როდის მიიღებს თქვენი Galaxy სმარტფონი Android 16-ს

წარმოდგენილია Lenovo Legion Go 2-ის ახალი პორტატული კომპიუტერი

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *