Facebook-ზე რეკლამის ეფექტურობის საზომი განახლდა

Facebook-მა განაახლა ის საზომები, რომლითაც ის რეკლამის ეფექტურობას ზომავდა. როგორც პლატფორმა აცხადებს, იქნება უფრო დეტალიზებული მიდგომა, რაც მეტ სიზუსტეს და ეფექტურ გამოთვლებს უზრუნველყოფს.

შეგახსენებთ, რომ რეკლამირება სოციალური ქსელი Facebook-ის ერთ-ერთი ყველაზე ფართო და დიდი ფინანსების მომტანი მიმართულებაა. სწორედ რეკლამირების და სწორი მენეჯმენტის წყალობით ხდება დღეს პროდუქტის ზუსტად იმ აუდიტორიამდე მიტანა, რომელიც ბიზნესის შესაძლო მომხმარებელი შეიძლება იყოს. 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *