Facebook-მა განაახლა ის საზომები, რომლითაც ის რეკლამის ეფექტურობას ზომავდა. როგორც პლატფორმა აცხადებს, იქნება უფრო დეტალიზებული მიდგომა, რაც მეტ სიზუსტეს და ეფექტურ გამოთვლებს უზრუნველყოფს.
შეგახსენებთ, რომ რეკლამირება სოციალური ქსელი Facebook-ის ერთ-ერთი ყველაზე ფართო და დიდი ფინანსების მომტანი მიმართულებაა. სწორედ რეკლამირების და სწორი მენეჯმენტის წყალობით ხდება დღეს პროდუქტის ზუსტად იმ აუდიტორიამდე მიტანა, რომელიც ბიზნესის შესაძლო მომხმარებელი შეიძლება იყოს.