Facebook-ი რეკლამის განმთავსებლებს აღარ მისცემს უფლებას, რომ მათ ე.წ ტარგეტირება გენდერის, ასაკის და წარმომავლობის მიხედვით გააკეთონ.როგორც  სოციალური მედია პლატფორმის წარმომადგენლები ამბობენ, ეს მათი სამომავლო ცვლილებების ერთი ნაწილია. აღნიშნული ცვლილების მიზეზი კი დისკრიმინაციის აღმოფხვრაა.როგორც Facebook ამბობს, ისინი ანტი-დისკრიმინაციული კანონის მიხედვით მოქმედებენ. რეკლამის განმთავსებლების მხრიდან კი, აღნიშნულ სამომავლო ცვლილებას დიდი უკმაყოფილება მოყვა. 

პასუხის გაცემა

Please enter your comment!
Please enter your name here