გიგანტი პლატფორმა, არც თუ ისე მარტივი 2018 წლის შემდეგ,  პერსონალურ მონაცემებთან დაკავშირებული სკანდალის გამო, იძულებული გახდა ეღიარებინა და პირობა დაედო, რომ ამ მიმართულებით ბევრს იმუშავებდა. ახლა კი ის დიდი რედიზაინის სამუშაო პროცესში იმყოფება. კალიფორნიაში გამართულ შეხვედრაზე ცუკერბერგმა განაცხადა, რომ საიტი ახალი გამოწვევების წინაშეა და  მის ახალ ვერსია კოდური  სახელწოდებით “FB5” უმნიშვნელოვანეს ცვლილებებს განიცდის. ფაქტობრივად იცვლება პლატფორმის თითოეული ცალკეული ასპექტი, რაც მის მოხმარებას უფრო მოქნილს, ფუნქციურს და საინტერესოს გახდის. რედიზაინს დაექვემდებარება ლოგოც . მოდიფიციცირრბული Facebook-ის ხილვას მისი დამფუძნებელი საზოგადოებას,  2019 წლის უახლოეს თვეებში დაჰპირდა.

წინა სტატიაFuture Agro Challenge საქართველოში – ახალი შანსი ქართულ აგრო სფეროში
შემდეგი სტატიაქუთაისში პირველი საერთაშორისო ბიზნეს ფორუმი გაიხსნა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი