სოციალურ ქსელებში ყალბი კონტენტის გავრცელების შემცირების მიზნით, Adobe-მ სპეციალური ალგორითმი – ხელოვნური ინტელექტი შექმნა. ხელოვნური ინტელექტი ფოტოშოპში დამუშავებულ სურათებს ამოიცნობს.ხელოვნური ინტელექტი 99%-იანი სიზუსტით მუშაობს.
ალგორითმი შექმნეს Adobe-ს მკვლევარებმა – რიჩარდ სენგმა და ოლივერ ვანგმა. ისინი უნივერსიტეტ UC Berkeley-ს გუნდთან – შენგ-იუ ვანგთან, დოქტორ ენდრიუ ოუენსთან და პროფესორ ალექსეი ეფროსთან თანამშრობლობდნენ მთელი პროექტის მსვლელობის განმავლობაში.