The Wall Street Journal-ის ინფორმაციით, პოპულარული და აქტუალური ნივთების მაგივრად, პლატფორმა, მომხმარებელს, პირველ გვერდებზე, იმ პროდუქციას შესთავაზებს, რომელსაც კომპანიისთვის ყველაზე დიდი მოგება მოაქვს. აღნიშნული ცვლილებების გამო, მსოფლიოს უმსხვილესი ინტერნეტ რითეილერის Amazon-ს კონკურენციის პრინციპების დარღვევაში ადანაშაულებენ.

აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია განცხადებას ავრცელებს და ამბობს, რომ კრიტერიუმები მოგების გასაზრდელად არ შეუცვლიათ, ახალი ფუნქცია კი, ტესტირების რეჟიმშია და ჯერ არაფერია დამტკიცებული.

წინა სტატიაბათუმში Ad Black Sea 2019 დაიწყო!
შემდეგი სტატიავინ დაესწრება Georgia iGaming Affiliate Conference-ს? ღონისძიების პატივცემული მონაწილეები (ინფოგრაფიკა)

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი