Bloomberg-ის ინფორმაციით YouTube თხოვს კრეატორებს სპეციალური პროგრამა დააყენონ პროდუქტების მარკირებისა და თვალყურისთვის ვიდეო რგოლებში. კომპანია ასევე ატესტირებს Shopify პლატფორმასთან ინტეგრაციას, რაც YouTube-ის საშუალებით პროდუქტების გაყიდვაში დაეხმარება.
ტექნოლოგია დაკავშირებული იქნება Google-ის ანალიტიკის და ელ-კომერციის ინსტრუმენტებთან. წყაროების ინფრომაციით ასე კომპანია ცდილობს სერვისი ვიდეო რგოლებში დაფიქსირებული პროდუქტების კატალოგად აქციოს. მომხმარებელი ვიდეოს ყურებისას შეძლებს პროდუქტთან ინტერაციას და მის შეძენას.
YouTube-ის წარმომადგენელმა დაუდასტურა გამოცემას, რომ კომპანია ამ ფუნქციებს ატესტირებს გარკვეულ არხებზე. ამასთანავე არხის მფლობებლი შეძლებენ გააკონტროლონ თუ რა პროდუქცია გამოჩნდეს რგოლში. კომპანიაში ამას ექსპერიემნტს ეძახიან და დატალურ კოემნტარ არ აკეთებენ.
თებერვალში კომპანიის მეთაურმა სუნდარ პიჩაიმ განაცხადა, რო YouTube-ზე არის ბევრი “განყუთვის” ვიდეო, რომელიც შეიძლება გაყიდვების პლატფორმად იქცეს. არის ბლოგერების სხვა კატეგორიაც, როგორიცაა ბიუთი ბლოგერი, კოლინარიის თემები და სხვა, რომლებიც ისარგებლებენ ამ ფუნქციონალით.