ათობით, თუ არა ასობით ახალი emoji ყოველწლიურად, memoji-ის განახლებები, SharePlay, ფოტოეფექტები, iMessage-ის გაუმჯობესება და სხვა მრავალი ჩვენი მკითხველის მიერ აღიქმება, როგორც პატარა საჭირო ნივთი, “სათამაშო” და, რა თქმა უნდა, არ არის მთავარი მიზეზი იმისა, რომ ფლობდეთ iPhone-ს. მაგრამ Apple-ს აქვს სტატისტიკა და სტატისტიკა ფრიად მნიშვნელოვანი.

გუშინდელიდან ინგლისურენოვან სოციალურ ქსელებში საინვესტიციო ბანკის Piper Sandler-ის მიერ გამოქვეყნებული „ბომბი“ აქტიურად განიხილება. მან ჩაატარა კვლევა აშშ-ში 10 ათას ბავშვსა და მოზარდს შორის (18 წლამდე). ძალიან ბევრი სრულიად განსხვავებული მონაცემია ყველა შესაძლო სფეროდან, ნამუშევარი მონუმენტურია. თუ სხვა არაფერია გასაკეთებელი, შეამოწმეთ სრული PDF.

უმრავლესობის ყურადღება თითქმის 100 გვერდიდან ერთმა მიიპყრო. აშშ-ში „თინეიჯერების“ წილი iPhone-ით 2021 წელს 87 პროცენტი იყო.

თარგმნა: 10 ამერიკელი მოზარდიდან თითქმის 9-ს აქვს iPhone. და მათგან 88%-მა თქვა, რომ მათი შემდეგი სმარტფონი ასევე იქნება iPhone.

ანუ Apple-მა მოახერხა აშშ-ს ახალგაზრდების აბსოლუტური, გადამწყვეტი უმრავლესობის დაპყრობა. 10 ბავშვიდან მხოლოდ 1 იყენებს Android სმარტფონს.

ასეთ ბავშვებს (ვინც ანდროიდს იყენებს) არა აქვთ Apple-ის ეკოსისტემაზე სრული წვდომა, მათ არ შეუძლიათ გამოიყენონ iMessage და ჯგუფურ ჩატებში, უახლესი emoji-ების, memoji-ების, სტიკერების, რეაქციებისა და ლურჯი ღრუბლების ნაცვლად, მათ შეუძლიათ მხოლოდ უაზრო „მწვანე“ შეტყობინებების გაგზავნა.

მოზარდებს იზიდავთ ის, რასაც Apple სთავაზობს. ბავშვებს არ სურთ თავიანთი თანატოლების უმეტესობის ციფრული დომენის მიღმა ყოფნა. პლატფორმის iOS-დან ანდროიდზე გადასვლის თვით იდეა იწვევს ჩართულობის დაკარგვას – და ეს საშინელი სასჯელია სოციალურად აქტიური მოზარდისთვის.

Apple ინახავს iMessage-ს ჩაკეტილს და აჯერებს მის firmware-ს და პროდუქტებს ფუნქციებით, რომლებიც ხელმისაწვდომია მხოლოდ შიდა ეკოსისტემაში. კომპანიის ლეგენდარული გადაწყვეტილება, პირველად შემოიტანოს უახლესი emoji, უბრალოდ ერთ-ერთი ინსტრუმენტია ყველაზე „ტენდენციურ“ ასაკობრივ ჯგუფზე გავლენის შესანარჩუნებლად.

კომპანიის მშობლიურ რეგიონში 10 ბავშვიდან 9 იყენებს iPhone-ს და სურს უახლესი. ასე რომ, არ გაგიკვირდეთ, როდესაც ასობით ახალი emoji გარანტირებულია iOS-ის მომდევნო ვერსიებში.

ეს არის ბიზნესი. და ყველაზე ცხელი ბიზნესი ახლა არის ბავშვების გარშემო.

წინა სტატიაჭორები: HomePod mini გამოჩნდება რუსეთში და კიდევ ოთხ ქვეყანაში 2022 წელს
შემდეგი სტატიაCES 2022: AMD Ryzen 7000 Zen 4

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი