Apple იღებს 30 პროცენტიან საკომისიოს აპლიკაციის დეველოპერებისგან, რომლებიც ყოველწლიურად 1 მილიონ დოლარზე მეტს გამოიმუშავებენ App Store-ში. მცირე დეველოპერებისთვის კომპანიამ საკომისიო 15%-მდე შეამცირა.
მასკმა არაერთხელ გააკრიტიკა App Store. 2021 წლის ივლისში მან კომპანია დაადანაშაულა „კედლებიანი ბაღის შექმნაში“ და თქვა, რომ ტესლა მსგავსს არასდროს გააკეთებს. „ჩვენ გვინდა ხაზგასმით აღვნიშნოთ, რომ ჩვენი მიზანია მხარი დავუჭიროთ მდგრადი ენერგეტიკის წარმოქმნას“, – თქვა მასკმა იმ დროს, როდესაც ჰკითხეს კონკურენტებს Tesla-ს დამტენის ქსელის გამოყენების უფლებას. „საქმე არ არის გალავანი ბაღის აშენება და მისი გამოყენება კონკურენციის ჩასახშობად, რასაც ზოგიერთი კომპანია აკეთებს“.
Tesla-სა და Apple-ის კონფლიქტს დიდი ისტორია აქვს. როდესაც ამ უკანასკნელმა დაიწყო მასკის კომპანიის ყოფილი დეველოპერების დაქირავება, მან Apple-ს “ტესლას სასაფლაო” უწოდა. „თუ ტესლაში წარმატებას ვერ მიაღწევ, Apple-ში სამუშაოდ წახვალ“, – თქვა ბიზნესმენმა.
ამავდროულად, 2020 წელს მასკმა აღიარა, რომ განიხილავდა კომპანიის გაყიდვას კრიზისის დროს 2017 წელს Model 3-ის წარმოებით. ის მზად იყო Apple-თან მოლაპარაკებისთვის ამაზე, მაგრამ კომპანიის ხელმძღვანელმა ტიმ კუკმა უარი თქვა შეხვედრაზე.
2021 წელს Apple-მა დაიქირავა Tesla Autopilot-ის პროგრამული უზრუნველყოფის ინჟინერი კრისტოფერ მური. ის ელექტრომობილების ავტოპილოტზე იმუშავებს. მანამდე ინჟინერმა განაცხადა, რომ მასკის განცხადება ელექტრომობილების სრული უპილოტო კონტროლის შესახებ არ შეესაბამება რეალობას.