Apple-მა გაიზიარა თავისი სერვისების წარმატება გასულ წელს. Apple-ის სერვისების უფროსმა ვიცე-პრეზიდენტმა, ედი კუიმ, თქვა, რომ 2022 წელი იყო „გადამწყვეტი წელი გასართობი ინდუსტრიისთვის“.

საერთო ჯამში, 900 მილიონმა ადამიანმა გამოიწერა Apple-ის ყველა სერვისი. სხვა სერვისების გამოწერები App Store-ის მეშვეობით “შეადგენს ამ რიცხვის მნიშვნელოვან ნაწილს”.

2022 წელს App Store-მა მოხსნა ტრაფიკის რეკორდი, სადაც 650 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ეძებს და ჩამოტვირთავს აპებს. 2008 წლიდან Apple-მა 320 მილიარდი დოლარი გადაიხადა განვითარებისთვის.

Apple Arcade კატალოგი 50 ახალი თამაშით შეივსო. ასევე გამოუშვა 300-ზე მეტი განახლება არსებული თამაშებისთვის. მოთამაშეთა რაოდენობამ 250 მილიონს მიაღწია.

გასული წელი მნიშვნელოვანი იყო Apple Music-ისთვის. ახლა სერვისს 100 მილიონზე მეტი ტრეკი აქვს. გარდა ამისა, 2022 წელს კომპანიამ გამოუშვა კარაოკეს ახალი რეჟიმი ვოკალის გამორთვის შესაძლებლობით და გააფორმა ხელშეკრულება Mercedes-Benz-თან მანქანებში სივრცითი აუდიო გამოშვების შესახებ.

2022 წელს მომხმარებლებმა შაზამის საშუალებით 40 მილიონზე მეტი სხვადასხვა სიმღერა იპოვეს. 1 მილიონზე მეტი მხატვარი Shazam-ის მეშვეობით პირველად აღმოაჩინეს.

Apple Fitness+-ს აქვს 3500-ზე მეტი ვარჯიში და მედიტაცია.

iCloud-ის მომხმარებელთა 95%-ს ჩართული აქვს ორფაქტორიანი ავთენტიფიკაცია.

წინა სტატიაTata Group იყიდის iPhone-ის ქარხანას ინდოეთში
შემდეგი სტატიაApple 2024 წლიდან თავისით აწარმოებს iPhone-სა და Apple Watch-ის ეკრანებს

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი