Spotify-მ მომხმარებელთა ბოლო ათწლეულის მუსიკალური გემოვნების შესახებ კამპანია გააკეთა

თუ გაინტერესებთ რას უსმენდა მსოფლიო ბოლო ათწლეულის განმავლობაში, Spotify-ს თქვენთვის სასიამოვნო სურპრიზი აქვს. Spotify-მ კამპანია მიუძღვნა ბოლო ათწლეულის მუსიკალურ სტატისტიკას. კამპანიაში შეგიძლიათ ნახოთ, რომ აპლიკაციის მონაცემებზე დაყრდნობით, მსმენელებში 80-იანი მუსიკისადმი ინტერესი ნელნელა იზრდება. ასევე,  გარე რეკლამაში, პოსტერებს შორის მოხვდა მარია კერიც, სიმღერით All I Want For Christmas Is You, რადგან ამ სიმღერის პოპულარობა ახალი წლის მოახლოებასთან ერთად მატულობს.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *