2014 წელს, როდესაც Outreach-ი ჯერ კიდევ არ იყო ჩამოყალიბებული, მისი დამფუძნებლები ცდილობდნენ ერთ-ერთი კომპანიის გადასარჩენად პროდუქციის გაყიდვას. წარმატებულმა შედეგმა კი ამ ადამიანების ერთად შეკრება და საკუთარი სტარტაპის შექმნა განაპირობა.

მათ გაიაზრეს, რომ ტექნოლოგიის საშუალებით შესაძლებელია დაინტერესებული ადამიანების მოზიდვა, ინოვაციური გზებით მუშაობის პროცესის სრულად შეცვლა და მიზნის ახლებური გზით მიღწევა.

ანალიტიკა, რეპორტინგი, შეხვედრები, კონტაქტი თუ სხვ. გაყიდვების მიმართულებით Outreach ყველა სახის მომსახურებას სთავაზობს დაინტერესებულ კომპანიებს.

წინა სტატიასიგმა ჯგუფის შეთავაზება სტარტაპერებს
შემდეგი სტატიაDKMS – ცოდნის მართვის დინამიური სისტემა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი