The Wall Street Journal-ის ინფორმაციით, პოპულარული და აქტუალური ნივთების მაგივრად, პლატფორმა, მომხმარებელს, პირველ გვერდებზე, იმ პროდუქციას შესთავაზებს, რომელსაც კომპანიისთვის ყველაზე დიდი მოგება მოაქვს. აღნიშნული ცვლილებების გამო, მსოფლიოს უმსხვილესი ინტერნეტ რითეილერის Amazon-ს კონკურენციის პრინციპების დარღვევაში ადანაშაულებენ.
აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია განცხადებას ავრცელებს და ამბობს, რომ კრიტერიუმები მოგების გასაზრდელად არ შეუცვლიათ, ახალი ფუნქცია კი, ტესტირების რეჟიმშია და ჯერ არაფერია დამტკიცებული.