ანალიტიკური ფირმა StatCounter-ის თანახმად, Chromium-ზე დაფუძნებულმა Microsoft Edge-მა გადააჭარბა სამაგიდო ბრაუზერების ბაზრის 10%-ს 2022 წლის აპრილში. ეს ნიშნავს, რომ Edge გახდა მეორე ყველაზე პოპულარული სამაგიდო ბრაუზერი მხოლოდ Google Chrome-ის შემდეგ, რომელიც აგრძელებს ბაზარზე დომინირებას.

2022 წლის აპრილის სტატისტიკა:

  • Google Chrome – 66.64%
  • Microsoft Edge – 10.07%
  • Safari – 9.61%
  • Firefox – 7.86%
  • Opera – 2.43%
  • Internet Explorer – 0.97%

აღსანიშნავია, რომ გასული წლის განმავლობაში Microsoft Edge-ის ბაზრის წილი დაახლოებით 2%-ით გაიზარდა. მოსალოდნელია, რომ Internet Explorer 11-ის ეტაპობრივი გაუქმება Edge-ს საშუალებას მისცემს კიდევ უფრო მეტი მომხმარებელი მიიღოს.

საქმეები განსხვავებულია მობილური ბრაუზერის ბაზარზე. StatCounter-ის მიხედვით, Microsoft Edge არ არის ამ ბაზრის ყველაზე პოპულარულ ბრაუზერების ხუთეულში. ფაქტია, რომ მაიკროსოფტს არ აქვს საკუთარი მობილური ოპერაციული სისტემა, ამიტომ ბაზარი რეალურად იყოფა Google-სა და Apple-ს შორის.

სტატისტიკა მობილური ბაზრის შესახებ 2022 წლის აპრილისთვის:

  • Google Chrome – 62.87%
  • Safari – 25,35%
  • Samsung Internet – 4.7%
  • Opera – 1.83%
  • UC Browser – 1.36%

შემაჯამებელი სტატისტიკა ვებ ბრაუზერის ბაზარზე (დესკტოპი + სმარტფონები):

  • Google Chrome – 64.36%
  • Safari – 19.13%
  • Microsoft Edge – 4.07%
  • Firefox – 3.41%
  • სამსინგი ინტერნეტი – 2.84%
  • ოპერა – 2.07%

წინა სტატიაკვლევა: Android-ის სმარტფონების მფლობელები მთელ მსოფლიოში უფრო მეტად გადაერთვნენ iPhone-ზე
შემდეგი სტატიადიდ ბრიტანეთში თვითმართვადი მანქანების მძღოლებს უფლება ექნებათ უყურონ ტელევიზორს მართვის დროს

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი