Nothing-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა კარლ პეიმ თქვა, რომ კომპანიას სჯერა, რომ შესაძლებელია კარგი დიზაინი უფრო ხელმისაწვდომი გახდეს. პეიმ ასევე აღნიშნა, რომ მშობელმა კომპანიამ ახლახანს 96 მილიონი დოლარის ინვესტიცია მიიღო. ჟურნალისტები თვლიან, რომ ეს თანხები ქვებრენდის განვითარებას მოხმარდება.

ექსპერტებმა აღნიშნეს, რომ Nothing-ის იდეა შთაგონებულია Redmi-ით და Poco-ით, Xiaomi-ის ბიუჯეტური ხაზით. CMF-ის ბაზარზე დანერგვით კომპანია შეძლებს მიწვდეს პრემიუმ და დემოკრატიული სეგმენტების მომხმარებლებს.

მოსალოდნელია, რომ CMF ბრენდის ქვეშ უახლოეს მომავალში უკაბელო ყურსასმენები და სმარტ საათებიც გამოვა. მიუხედავად იმისა, რომ კომპანია არ ამხელს მოწყობილობების ზუსტ მახასიათებლებსა და ფასებს. ცნობილია, რომ ახალი გაჯეტები წლის ბოლომდე გამოვა.

გასულ წელს Nothing-მა პირველი სმარტფონი გამოუშვ. პირველი აქსესუარი იყო Ear 1 ყურსასმენები, რომლის ღირებულება დასაწყისში 100 დოლარი იყო. წელს კომპანიამ გამოუშვა ყურსასმენების მეორე ვერსია 150 დოლარად და განაახლა სმარტფონების ხაზი Phone 2-ის წარმოდგენით.

წინა სტატიაApple Game Porting Tool Windows თამაშების გასაშვებად MacOS Sonoma-ზე იღებს პირველ მთავარ განახლებას
შემდეგი სტატიაSpotify-მა აუკრძალა Spotify Premium-ის არსებულ აბონენტებს App Store-ის მეშვეობით გამოწერის გადახდა

პასუხის გაცემა

შეიყვანეტ კომენტარის ტექსტი
შეიყვანეთ თქვენი სახელი