ცვლილებები მცირეა, მაგრამ შესამჩნევი.
Google-მა ბოლო ათწლეულის განმავლობაში პირველად შეიტანა ცვლილება საფირმო ლოგოტიპში «G». განახლებული ვერსია გამოჩნდა Google-ის აპლიკაციაში iOS-ისთვის — ახლა ლოგოტიპის ფერები (წითელი, ყვითელი, მწვანე და ლურჯი) შეუფერხებლად გადადიან ერთმანეთში, ქმნიან გრადიენტს. ამაზე ყურადღება გაამახვილეს გამოცემა 9to5Google-ში.

G ხატულის ახალი დიზაინი უფრო ახლოსაა Gemini-ის ლოგოტიპის ვიზუალურ სტილთან, სადაც ასევე გამოიყენება გრადიენტი. ცვლილება შეიძლება ჩაითვალოს კოსმეტიკურად, მაგრამ ის აჩვენებს Google-ის სწრაფვას ფირმის სტილის უნიფიცირებისკენ, აღნიშნეს მედიაში.
Google-ის ფირმის სტილის წინა მნიშვნელოვანი ცვლილება მოხდა 2015 წლის სექტემბერში, როდესაც კომპანია გადავიდა შრიფტზე serif-ებით და წარმოადგინა ფერადი ლოგოტიპი G ფერებს შორის მკაფიო საზღვრებით.
სტატიის დაწერის მომენტისთვის, განახლებული ლოგოტიპი G გამოჩნდა მხოლოდ აპლიკაციის iOS-ვერსიაში. Android-ვერსიაში და კომპანიის ვებგვერდზე ჯერ კიდევ გამოიყენება ძველი ვერსია გაყოფილი ფერებით.
Google-ს არ განუცხადებია, იგეგმება თუ არა განახლებული ლოგოტიპის გავრცელება სხვა პლატფორმებზე. Google-ის ძირითადი ექვსასოიანი ლოგოტიპი უცვლელი დარჩა. გაურკვეველია, გეგმავს თუ არა კომპანია სხვა პროდუქტების ლოგოტიპების განახლებას, როგორიცაა Chrome ან Google Maps, სადაც ასევე გამოიყენება ოთხფერადი ელემენტები.
Google-ის აპლიკაციის ახალი ხატულა

Gemini-ის ლოგოტიპი
