კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ახალ მონაცემებს აქვეყნებს

კომუნიკაციების ეროვნული კომისია l GNCC ახალ მონაცემებს აქვეყნებს. კომისიის ინფორმაციით, 2019 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით გაიზარდა: ტელეიმედი – 12%-იანი ზრდა, სტუდია მაესტრო – 51%-იანი ზრდა, ტვ პირველი – 52%-იანი ზრდა, ჯი-დი-ესი – 100%-იანი ზრდა, საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 39%-იანი ზრდა, სილქნეტი – 11%-იანი ზრდა, რუსთავი2 – 1%-იანი ზრდა, პალიტრა ტვ – 315%-იანი ზრდა;

დაკვირვებადი სამყარო 93 მილიარდი სინათლის წელია, მაგრამ რა არის მის მიღმა? აი, რა არ შეგვიძლია დავინახოთ…

ხელოვნური ინტელექტი ახალ მიდგომებთან კომბინაციაში წამლების შექმნას ორჯერ დააჩქარებს — Reuters

Google-ის აქციები 8%-ით გაიზარდა მას შემდეგ, რაც საძიებო გიგანტმა ანტიმონოპოლიურ საქმეში უმძიმესი სასჯელი აიცილა თავიდან

Anthropic ახლა $183 მილიარდი ღირს. კომპანიის შეფასება ექვს თვეში სამჯერ გაიზარდა

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *