Apple-ის ყოფილმა ინჟინერმა Shaq Ron-მა, რომელიც Apple-ში 2007 წლიდან 10 წლის განმავლობაში მუშაობდა, თქვა, რომ კომპანიის თანამშრომლები ეწინააღმდეგებოდნენ რეკლამას App Store-ში, მაგრამ მენეჯმენტმა სხვა გადაწყვეტილება მიიღო.
როდესაც რეკლამები პირველად გამოჩნდა App Store-ში iOS-ის ადრეულ ბეტა ვერსიაში, ბევრი შიგნით ძალიან აღელვებული იყო. ეს იყო ჩვენი კლიენტების შეურაცხყოფა. ბევრი უკან დავიხიეთ. შეხვედრის შემდეგ, სადაც მენეჯმენტი თითქოს უსმენდა ჩვენს პრობლემებს, ცხადი გახდა, რომ ისინი არ აპირებდნენ აზრების შეცვლას.
შაქ რონ
რონის თქმით, ეს იყო ყველაზე ძლიერი წინააღმდეგობა, რომელიც მას ოდესმე უნახავს Apple-ში. მაგრამ ეს განწირული იყო, „რადგან ტიმ კუკმა დაინახა ფული, რომელსაც Google და სხვები აკეთებდნენ აპლიკაციების რეკლამებიდან და გადაწყვიტა, რომ მას სურდა ამ ფულის ნაწილი“.
რონი იყო Apple-ის ბირთვის უფროსი ინჟინერი და ახლა მუშაობს Nvidia-ში.
ამ კვირის დასაწყისში Apple-მა გაზარდა რეკლამების რაოდენობა App Store-ში, რის შემდეგაც ის მომხმარებლებისა და დეველოპერების კრიტიკის წინაშე აღმოჩნდა. კომპანიამ დროებით შეაჩერა აპლიკაციების გარკვეული კატეგორიის რეკლამა.